Wer bin ich? Kto som?

07.05.2011 20:51

Som Andrej, pochádzam z Bratislavy, ale som Slovák žijúci vo Viedni. Mám 15 rokov. Vo viedni študujem prvý rok, na škole typu "Sekundarschule auf den Grundlagen der Gymnasium". Moje štúdium je zatiaľ veľmi zaujímavé a pestré, a z každého pokroku a posunu dopredu sa teším, aj vďaka mojej slovenskej spolužiačke a kamarátke Patricii, ktorá študuje tiež prvý rok v Rakúsku, s ktorou trávim väčšinu času, a je nie len mojou kamarátkou, ale aj výbornou podporou. Zatiaľ mi všetky plány vychádzajú, ako by som si predstavoval. Som gay, niekomu možno nesympatické a neprípustné, pre niekoho zase vôbec nepodstatné.

Moje záľuby, koníčky, hobby, sú plávanie, tenis, stolný tenis, byciklovanie, korčulovanie (in-line, ice). Veľmi rád chodím s kamarátmi do kina, spoznávam nových, otverených ľudí, cestujem, učím sa nové veci, milujem cudzie jazyky, a IT technológie, taktiež lietadlá.

Moje výhľady do budúcnosti?! Budem študovať, a pokračovať v štúdiu, na ORg (Oberstuffe Realgymnasium), mojim cieľom je vedieť perfektne Nemecky, Anglicky, Francúzsky, a Španielsky, a rozprávať Taliansky, Rusky, možno troška Čínsky. Anglicky sa učím prvý rok, ale moje pokroky, sú pomerne rýchle a veľké, vzhľadom na velmi vysokú kvalitu výučby na Rakúskych školách, preto prosím o ospravedlnenie mojich gramatických chýb aj v anglicky písaných rubrikách. Chcem byť pilot osobných aeroliniek (Air France, Lufthansa, Fly Emirates, Quantas, Delta). Do úvahy prichádzajú taktiež vyštudovať IT, alebo byť redaktor v zahraničních novinách, v Amerike, Francúzsku, alebo Nemecku. Veľa ľudí mi taktiež vraví, že by som mohol byť herec, alebo výborný právnik, poprípade manažér, niečo na tom asi bude, ale neviem to sám posúdiť.

Veľmi rád cestujem, hľavne po Európe, zbožňujem Európu, milujem geografiu.

Môj život je Viedeň, stred záujmou Rakúsko :), ktoré nadovšetko milujem, ale aj Slovensko mám rád.

To je o mne zatiaľ všetko.